Welkom bij mijn e-boek Bakrecepten 2010! Dit e-boek biedt 15 gloednieuwe recepten die niet alleen beregezond zijn maar ook verrassend lekker. Het zijn mijn favoriete bakrecepten waar ik het afgelopen jaar aan gewerkt heb.

Voor mij draait alles in het leven om evenwicht en dat vind je terug in mijn werk. Mijn inspiratie is Moeder Aarde. Altijd eenvoudig, volwaardig, eerlijk en no-nonsense: zo zou je mijn recepten kunnen omschrijven. De verschillende natuurlijke zoetmakers die ik gebruik in plaats van witte suiker, brengen eerder evenwicht in smaak dan dat ze bedoeld zijn om een recept zoet te maken. Dit is mijn wereld van bakrecepten die NATUURLIJK en VEGANISTISCH zijn!

De recepten die ik in mijn e-boek 2010 aanbied zijn voor mij heel speciaal. Ik heb geprobeerd recepten te ontwikkelen waar je jaren plezier van zult hebben. Recepten die je keer op keer kunt maken, zonder dat je ze zat zult worden.

Alle recepten zijn vrij van geraffineerde suikers.

Alle recepten zijn vrij van tarweprodukten. Meestal maak ik gebruik van spelt in plaats van tarwe.

Alle recepten zijn vrij van margarine.

Ik maak gebruik van soyamelk in mijn recepten. Soyamelk is ook goed te vervangen door een andere vega-melk.

Ik gebruik uitsluitend biologische produkten die te koop zijn bij reformwinkels en die te bestellen zijn via internet.
Hier zijn de belangrijkste adressen:
Mastercare Shop
My Vitality

----------------------------------------------------------------

Wil je een e-boek bestellen, stuur dan een mail naar:




Schrijf dat je een e-boek wilt bestellen en meld je naam, adres en je e-mail adres. Je krijgt dan een mailtje terug met verdere informatie.

Het e-boek kost 6 euro.